woensdag 22 april 2009

Dark Art

De donkere kanten van het leven..... Dark Art Swap van Mixed Media Group. Deze maakte ik voor Francis. iedere donkere kant van "The struggle for life" heeft ook zijn lichte kant - zonder licht geen duisternis. Every dark cloud has a silver lining.....

The dark sites of life…..Dark Art Swap of Mixed Media Group.
I made this for Francis. Every dark side of “The struggle life” has a light side too – no light, no darkness….
Every dark cloud has a silver lining…..


Een traumatische gebeurtenis maakte gevoelens los bij mij, die ik nauwelijks kende > maar toch is er na jaren wel iets moois uit voortgekomen >

A traumatic event released feelings I hardly knew – but yet after some years it has given something good


1 opmerking:

Marjolein zei

Ik had het al gemaild maar zeg het hier ook nog even! Vind dit echt schitterend, inderdaad "dark" maar ook echte "art"
Denk dat we allemaal wel iets van een nare/traumatische gebeurtenis in ons leven hebben meegemaakt, je komt jezelf tegen/leert jezelf kennen, ik vind zelf dat je er soms behoorlijk sterk weer uit komt!
Super gedaan dus!